خرید انواع کباب پز

خرید انواع باربیکیو و کباب پز

خرید انواع کباب پز

۱۴ بازديد ۰ نظر

کبابپز ها جزو لوازم و وسایل محبوبی هستند که امر کباب نمودن مواد غذایی مانند انواع گوشت ها را برای ما آسان نموده اند. اگر تصمیم دارید که کباب پزی را برای خانه خود تهیه کنید، قطعا نکاتی در مورد خرید انواع کباب پز ها برای شما مثمر ثمر خواهد بود.

در این مطلب امین باربیکیو شما را با خرید انواع کبابپز ها آشنا خواهد کرد تا در زمان تهیه نمودن هر کدام، انتخاب مناسب و کاملا بر اساس الویت های خود داشته باشید.

باربیکیو یا همان کباب پز چیست؟

کباب یکی از جمله غذا های اصیل ایرانی است که در گذشته برای طبخ این غذا تنها از سیخ استفاده می کردند و با قرار دادن سیخ ها بر روی آتش کباب را آماده می کردند. این فرایند کار دشواری بود و از عهده هر کسی بر نمی آمد. اکنون به دلیل وجود انواع کبابپز ها این کار راحت تر شده است.

در هنگام مسافرت یا مواقع دیگر برای طبخ این غذای لذیذ به یک کباب پز نیازمند هستیم و این وسیله به شما اجازه می دهد در زمانی کوتاه مدت یک وعده غذایی عالی و لذیذ را تهیه و نوش جان کنید.

انتخاب بهترین نوع کبابپز ها

خرید بهترین کباب پز و یا باربیکیو به این بستگی دارد که به چه منظوری قصد استفاده از این وسیله را دارید.

برای پخت و پز های داخل خانه شما به یک کباب پز نیاز دارید این وسیله ساده تر نسبت به باربیکیو ها هستند و امکانات چندان زیادی هم ندارد، ولی باربیکیو ها برای پخت غذا برای بیرون از خانه مناسب هستند و انتخاب مناسب تری برای طبخ غذا بیرون از خانه به شمار می روند.

در هنگام خرید این وسایل حتما به عواملی مثل ابعاد توجه داشته باشید و به این نیز فکر کنید که قرار است کباب پز را کجا قرار دهید.

این امر به شما کمک می کند مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. اگر کباب پزی که انتخاب می کنید یک در و پوشش محافظ داشته باشد، عمری طولانی تر و سالم تر در خدمت شما خواهد بود.

خرید انواع کباب پز
نکاتی در مورد خرید انواع کباب پز

به جنس محصولات توجه داشته باشید. ظاهر باربیکیو تنها مهم نیست بلکه برای انتخاب صحیح تر باید وسیله ای را انتخاب کنید که دوام زیادی داشته باشد و مدت ها بتوانید از آن استفاده کنید.

معرفی انواع کبابپز برقی، گازی یا ذغالی

برای خرید کباب پز، چند انتخاب پیش روی شما قرار دارد:

  • کباب پز برقی
  • کباب پز گازی
  • کباب پز ذغالی

با هر یک از کباب پز های نام برده شده می توان غذا های خوش طعم پخت و برای انتخاب درست تر باید در نظر بگیرید که کدام مورد با سلیقه و شرایط منزل شما سازگار تر است.

هر کدام از این کباب پز ها مزایا و نقاط ضعفی دارند، به عنوان مثال کبابپز های که با ذغال کار می کنند، طعمی طبیعی به همراه بوی دود به کباب می دهند در حالی که در کبابپز های برقی و گازی غذا بوی دود و آتش را نمی دهد.

در کبابپز های گازی حرارت به صورت یکدست به بخش های مختلف کباب می رسد. در کباب پز های برقی هم غذا شما ساده و بدون بو دود خواهد بود.

در نظر بگیرید کبابپز های ذغالی و شعله دار باعث ایجاد دود می شوند به همین خاطر اگر در آپارتمان زندگی می کنید بهتر است هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید و سراغ مدل های بروید که برقی هستند و دود تولید نمی کنند.

در زمان خرید انواع کباب پز ها به جنس بدنه آن ها توجه کنید.

جنس کباب پز ها گزینه مهمی هستند که باید در زمان خرید به آن توجه نمایید. برای مثال:

  • کبابپز با جنس بدنه فولاد ضد زنگ
  • کباب پز با جنس بدنه پرسلان
  • کبابپز با جنس بدنه آلومینیومی
  • کبابپز با جنس بدنه فولاد ساده

اگر قصد دارید مبلغ کمی را صرف خرید کبابپز کنید، باید به سراغ گزینه هایی بروید که از جنس بدنه آن ها از  ورقه های آلومینیومی می باشند.

اما لازم است بدانید که این جنس از کبابپز ها بعد از مدتی خراب می شود و ورقه های آن ترک می خورند و دچار شکستگی در قسمت های از کباب پز می شوند.

اما کباب پز های از جنس بدنه فولاد ضد زنگ هستند و هم با کیفیت تر و باداوم تر اند. وجود خود فولاد ضد زنگ در کبابپز باعث می شود که قیمت آن به مراتب نسبت به نمونه های دیگر گران تر باشد.

انواع مختلف کباب پز از جنس های دیگر مانند: چدن، پرسلان چدنی در پخش حرارت خوب عمل می کنند. جنس پرسلان مانع از چسبیدن هر نوع مواد غذایی به کباب پز می شود اما به دلیل این که در آن ترکیبات سرامیکی – شیشه ای به کار گرفته شده کمی آسیب پذیر است و نظافت آن کمی سخت است.

خرید انواع کباب پز
در زمان خرید انواع کباب پز به جنس بدنه آن ها توجه داشته باشید.

مزیت کبابپز هایی از جنس پرسلان این است که نیاز به روغن کاری ندارند و در صورت محافظت صحیح این محصول مدت طولانی دوام می آورد.

کباب پز مورد علاقه خود را خریداری کنید.

حتما به مواردی که عنوان شد در انتخاب و خرید مناسب تر توجه داشته باشید. یکی از عمده ترین نکات که چه بخواهید چه نخواهید باید در خرید منظور کنید، میزان بودجه ای است که در اختیار شماست.

خرید انواع کبابپز ها در بازار ایران حدودا از پنجاه هزار تومان شروع می شود و تا ده میلیون تومان می تواند ادامه داشته باشد. شما می توانید در زمان خرید کباب پز مورد علاقه خود از مشاورین امین باربیکیو در این زمینه کمک بگیرید.

 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.