قیمت باربیکیو آماده

خرید انواع باربیکیو و کباب پز

قیمت باربیکیو آماده

۲۱ بازديد ۰ نظر

اگر تصمیم دارید در مورد قیمت باربیکیو آماده بیش تر بدانید و هم چنین بیش تر با انواع باربیکیو ها و کباب پز ها آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید.

خرید باربیکیو، از جمله کار هایی است که امروزه خیلی از خانواده های ایرانی انجام می دهند. باربیکیو ها در واقع همان کبابپز ها هستند که توانسته اند جایگاه ویژه ای را در بین خانواده ها برای خود به دست بیاورند.

در ادامه بیش تر شما را با انواع باربیکیو ها و کباب پز ها آشنا خواهیم کرد.

شرح قیمت باربیکیو آماده
قیمت باربیکیو آماده

کباب پز چیست و چه استفاده ای دارد؟

همان طور که پیش تر گفته شد، باربیکیو ها همان کبابپز ها می باشند که از آن ها برای کباب نمودن مواد غذایی مختلف مخصوصا گوشت استفاده می شود. اگر بخواهیم توضیح بیش تری در مورد باربیکیو بدهیم، باید بگوییم که باربیکیو به عنوان یک روش پخت شناخته می شود.

شما می توانید در این روش پخت، انواع گوشت ها و مواد غذایی را بر روری میله های فلزی قرار گرفته بر روی حرارت غیر مستقیم آتش، به راحتی کباب کنید. توجه داشته باشید که گوشت و مواد غذایی به روش باربیکیو به آرامی پخته می شود و باید مدت زمان نسبتا زیادی را صرف آماده سازی مواد غذایی به روش باربیکیو کنید.

انواع مختلف کباب پز

کبابپز ها، در چند مدل مختلف دسته بندی می شوند. البته این دسته بندی بر اساس نوع سوخت آن ها برای پختن مواد غذایی می باشد. شما در ادامه با مهم ترین و رایج ترین آن ها آشنا خواهید شد.

باربیکیو گازی

باربیکیو گازی، به نوعی از کباب پز ها گفته می شود که به وسیله گاز شهری، حرارت مورد نیاز پخت مواد غذایی را تامین می کنند. در صورتی که می خواهید برای خانه آپارتمانی خود، یک کبابپز تهیه کنید، به شما باربیکیو های گازی را پیشنهاد می دهیم.

باربیکیو گازی در جنس های مختلف مانند چدنی، استیل، آجری و… تولید شده است تا بتواند خود را با انواع دکوراسیون ها سازگار کند. لازم است بدانید که باربیکیو گازی، به راحتی تمیز شده و نیازی به صرف وقت چندانی برای نظافت آن نخواهید داشت.

باربیکیو برقی

نوع دیگری از باربیکیو ها، به نام کباب پز برقی شناخته می شوند. این نوع از کبابپز ها، به وسیله برق شهری، حرارت مورد نیاز کباب کردن و پختن مواد غذایی را تامین می کنند. لازم است بدانید که باربیکیو برقی نوع دیگری از باربیکیو های آپارتمانی می باشد.

توجه داشته باشید که باید باربیکیو برقی در کنار پریز برق قرار بگیرد تا سوخت مورد نیاز آن تامین شود.

باربیکیو زغالی

نوع دیگر از کباب پز ها، با نام باربیکیو ذغالی شناخته می شوند این نوع از کبابپز ها، با سوخت زغال حرارت مورد نیاز کباب کردن مواد غذایی را تامین می کنند. همین طور لازم است فضای زیادی را به کار با کباب پز ذغالی اختصاص دهید، چرا که دود زیادی از خود تولید می کند و برای استفاده در محیط های کوچک مانند آپارتمان مناسب نیست.

مشخصات و ویژگی های باربیکیو آماده

باربیکیو آماده نوعی از باربیکیو ها و کباب پز های فن دار می باشد که بیش تر می توان آن را در مدل های ایستاده مشاهده کرد.

این نوع از باربیکیو ها، دارای یک فن می باشند تا مشتعل شدن ذغال ها، سریع تر انجام پذیرد. اگر تصمیم دارید که باربیکیو آماده خریداری کنید، باید بدانید که اکثر کباب پز های آماده، دارای ابعاد و اندازه های بزرگی هستند. به همین خاطر شاید برای خانواده های کم جمعیت گزینه مناسبی به شمار نیایند.

کبابپز های آماده دارای مدل های مختلفی می باشند و همین طور از جنس بدنه های متفاوتی ساخته شده اند. از متداول ترین و رایج ترین آن ها می توانیم به جنس بدنه چدنی، آلومینیومی، گالوانیزه، آجری، استیل و… اشاره کنیم.

اغلب و اکثر کباب پز های آماده، به وسیله ذغال، حرارت مورد نیاز خود را تامین می کنند. چرا که صرفا ذغال نیاز به مشتعل شدن دارد.

همین طور قسمتی برای خروج خاکستر ذغال ها بر روی کبابپز تعبیه شده است تا از پخش آن ها در محیط جلوگیری شود. البته فراموش نکنید که باربیکیو آماده جزو دسته بندی باربیکیو های زغالی قرار می گیرد و غیر ممکن است که در زمان استفاده، هیچ دودی از آن خارج نشود.

داشتن فن و تعبیه یک سینی در قسمت زیرین کباب پز در جهت خروج خاکستر زغال ها، در واقع امر تمیز کردن و نظافت باربیکیو را برای ما آسان می کند.

لازم به ذکر است که این نوع از کبابپز ها، باید پیش از هر بار استفاده و همین طور پس از هر با مصرف، به خوبی از هر گونه آلودگی تمیز شوند. چرا که امکان دارد در بین درز ها و یا بخش های غیر قابل رویت کباب پز، مواد غذایی مانده و باعث انتقال آلودگی و مریضی به افراد شود.

قیمت باربیکیو آماده
مشخصات و قیمت باربیکیو آماده
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.