باربیکیو گازی ذغالی

خرید انواع باربیکیو و کباب پز

باربیکیو گازی ذغالی

۱۵ بازديد ۰ نظر

باربیکیو گازی ذغالی، یک محصول ترکیبی است که می توان حرارت مورد نیاز برای کباب شدن مواد غذایی را به دو صورت گازی و ذغالی تامین نمود. به طور کلی آماده سازی و طبخ غذا های کباب شده با وجود کباب پز ها و باربیکیو ها، به امری ساده و راحت تبدیل شده است.

از گذشته تا به امروز تمامی ایرانیان به غذا های کباب شده علاقه مند بوده اند و می توان این علاقه مندی را از استفاده وسیله ای به نام منقل، متوجه شد.

با گذشت زمان، کبابپز ها و باربیکیو ها وارد بازار شدند و توانستند سریعا جای منقل های قدیمی را به خود اختصاص دهند. پس از استقبال مصرف کنندگان از این محصول، مدل های مختلف با امکانات و تجهیزات گوناگون، روانه بازار شدند.

اگر قصد خرید کباب پز و یا باربیکیو را دارید و اطلاعاتی در مورد آن ندارید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید.

باربیکیو گازی ذغالی
معرفی و خرید باربیکیو گازی ذغالی

معرفی انواع باربیکیو و کباب پز

باربیکیو ها مدل های مختلفی دارند که به طور معمول دسته بندی آن ها بر اساس نوع سوخت مصرفی آن ها انجام می شود. به طور مثال کباب پز های گازی، حرارت مورد نیاز کباب کردن مواد غذایی را به وسیله گاز شهری تامین می کنند.

باربیکیو های ذغالی، به وسیله ذغال به کباب کردن مواد غذایی می پردازند و سوخت مورد نیاز کبابپز های برقی، برق شهری می باشد.

لازم است بدانید که هر کدام از باربیکیو ها و کباب پز های نام برده شده دارای معایب و مزایای می باشند که اطلاع داشتن از آن ها خالی از لطف نیست.

به طور مثال کباب پز های ذغالی، به دلیل ایجاد دود زیادی که از خود دارند گزینه مناسبی برای استفاده در آپارتمان نمی باشند. اما به دلیل باقی ماندن طعم خوش دود بر روی مواد غذایی، یکی از پر استفاده ترین و پر طرفدار ترین نوع کبابپز ها به شمار می آیند.

باربیکیو های برقی و گازی نیز جزو کباب پز های کم دود به شمار می آیند و برای استفاده در آپارتمان، تراس، بالکن و… بسیار گزینه مناسبی هستند.

حال که با نوع سوخت انواع کبابپز ها آشنا شدید، بهتر است مدل های مختلف آن ها را نیز بشناسید.

کباب پز ها و باربیکیو ها در دو مدل ایستاده و رومیزی طراحی و تولید شده اند. مدل های ایستاده دارای ابعاد بزرگ می باشند که برای استفاده های کیترینگ، آشپزخانه ها، رستوران ها، هتل ها و… مناسب می باشند. همین طور برای افرادی که در هر وعده غذایی می خواهند مواد غذایی زیادی را کباب کنند نیز بسیار مناسب هستند.

اما مدل های رومیزی، با این که ابعاد کوچک و جمع و جوری دارند، برای استفاده های آپارتمانی گزینه بهتری به شمار می آیند. مدل های رومیزی، به دلیل سایز مناسبی که دارند، به راحتی در هر محلی مستقر می شوند و می تواند از مدل های ذغالی و گازی آن برای مسافرت و کمپ های تفریحی استفاده نمود.

مشخصات و ویژگی های باربیکیو گازی ذغالی

کباب پز های گازی ذغالی، در دسته کبابپز های ترکیبی قرار می گیرند. چرا که می توانند به وسیله گاز و ذغال به صورت جداگانه و یا هم زمان، حرارت مورد نیاز کباب شدن مواد غذایی را تامین کنند.

شما می توانید پس از خرید باربیکیو گازی زغالی، مواد غذایی را به کمک گاز شهری و یا ذغال کباب کنید.

یکی از مشخصه های بارز این نوع از کباب پز ها، امکان استفاده از سیخ کبابی می باشد که در بسیاری از مدل های خارجی این امکان میسر نمی باشد.

شما در زمان خرید این کبابپز، چدن مخصوص پخت استیک را نیز دریافت خواهید نمود. چدن مخصوص پخت استیک به شما امکان پخت هم زمان دوازده سیخ کباب و یا بیست و پنج برگر را خواهد داد.

بدنه این باربیکیو کاملا ضد زنگ بوده و به دلیل جثه و ابعاد بزرگی که دارد، بهترین گزینه برای استفاده در باغ، ویلا و سایر محیط های سرباز می باشد. تمامی قطعات این کباب پز از ورق های گالوانیزه و استیل با پوشش رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است.

شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی، به راحتی کباب پز گازی زغالی خود را در فضای باز و زیر باد و باران رها کنید.

از دیگر تجهیزات و امکانات این نوع از باربیکیو ها، می توان به کابین و میز های تاشو جانبی آن که در جهت نگهداری ظروف و پذیرایی در اطراف کباب پز تعبیه شده اند، نام ببریم.

برای کسب اطلاعات بیش تر و آشنایی بیش تر با سایر محصولات، به شما پیشنهاد می دهیم که با مشاوران امین باربیکیو تماس بگیرید تا خریدی مطمئن و آسوده داشته باشید.

باربیکیو گازی ذغالی
مشخصات و ویژگی های باربیکیو گازی ذغالی

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.